• شماره تماس: 02156864300
  • Email: imperialsalami@gmail.com
  • ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه از ساعت  8:00 الی 17:00- پنجشنبه ها از ساعت 8:00 الی 12:00

مدیریت

احمد سلامی مدیرعامل شرکت مبلمان امپریال سلامی:
گروه مبلمان امپریال با بیش از نیم قرن سابقه، اعتبار صنعت مبلمان ایران است.

جلب مشتریان دولتی و خصوصی و مطرح شدن به عنوان یکی از برندهای شاخص صنعت مبلمان، تولید مبلمان جهت استفاده در سالن اجلاس سران و صادرات به اقصی نقاط جهان نشانه موفقیت برند گروه مبلمان امپریال سلامی در صنعت مبلمان ایران است.

مجموعه امپريال با بيش از ۵۰ سال سابقه فعاليت در زمينه مبلمان منزل و اداري، سه نسل مختلف تجربه در بازار صنعت چوب و مبلمان دارد و کالاهاي مختلف از جمله مبلمان، ميز ناهارخوري، بوفه، سرويس خواب، کتابخانه وسایر محصولات را توليد و به بازار عرضه مي کند. ويژگي منحصر به فرد محصولات اين شرکت، ارائه محصولات با مواد درجه يک و عالي است و حفظ کيفيت و مشتري مداري در صنعت مبلمان و توسعه اين صنعت شعار و هدف عمده برند تجاري امپريال است.

گروه مبلمان امپریال سلامی با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت مبلمان خانگی و اداری افتخار دارد که کالاهای تولید شده خود را پس از اخذ آزمایشات و مجوزهای لازم استانداردسازی کرده و به همراه آرم استاندارد ملی عرضه می نماید. محصولات شرکت ما از مواد درجه يک و متريال عالي تولید می شود. به دنبال حضور در نمایشگاه بین المللی، در چند دوره به عنوان نشان برتر در صنعت مبلمان معرفی شده ایم که از افتخارات مبلمان امپریال سلامی بوده است.

گروه مبلمان امپریال، استفاده کنندگان و مصرف کنندگان محصولات خود را صرفا نه به عنوان یک مشتری، بلکه به عنوان شریک خود می شناسد و به همین دلیل در ارائه محصولات با استاندارد و بالاترین کیفیت اقدامات لازم را انجام می دهد.
همچنین در زمینه تضمین کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش، چنانچه مشتری از کالای مورد نظر به هر دلیلی رضایت نداشته باشد، بلافاصله در کنار مشتری حضور داریم و پابه‌پای مشتریان برای کسب رضایت کامل آنان قدم بر می داریم و کالای مورد نظر را تعویض، تعمیر و یا گارانتی می کنیم.

مدیریت مبلمان امپریال سلامی با برنامه ریزی ویژه ای که داشته است از نمونه های ویژه و جدید محصولات مبلمان خانگی و اداری رونمایی و در معرض دید همگان قرار خواهد داد و تمامی تلاش خود را معطوف به کسب بازارهای بین المللی می کند، ضمن اینکه بازار داخلی و خاص خود را همیشه مدنظر داشته و در جهت اعتلای رونق صنعت مبلمان کوشش مضاعف می نماید.